Asortyment Moje zakupy
  • Zwroty i reklamacje

    Zwroty i reklamacje

    Składanie reklamacji
    W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

    1. Formularz zwrotu/reklamacji
    Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

    Formularz zwrotu

    2.Odesłanie produktu
    Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

    3. Wysyłka
    Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

    Profi-Cafe F.H.U.
    ul. Jana Pawła II 8
    62-031 Luboń

     


    Zwrot towaru
    Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

    Profi-Cafe F.H.U.
    ul. Jana Pawła II 8
    62-031 Luboń

    Formularz zwrotu, odstąpienia od umowy

    Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

    do góry
    Sklep jest w trybie podglądu
    Pokaż pełną wersję strony
    Sklep internetowy Shoper Premium